Amb una sèrie d'actes la Colla de Campaners d'Ontinyent celebra el seu desè aniversari.
El dia 4 de novembre de 2004, festa de Sant Carles, es va inaugurar una exposició amb diversos elements relacionats amb les campanes aportats per diverses colles i empreses. La mostra, que inclou peces molt interessants i valuoses, estarà oberta del 5 al 14 de novembre, de 19 a 21 hores tots els dies i també els diumenges de 11 a 13 i de 19 a 21 hores.
El dia5 de novembre es van trobar, per primera vegada, els tres Campanomòbils de les colles de València, Ontinyent i l'Alqueria de la Comtessa, que participaren en diversos actes al llarg del dia.
Així les campanes obrien el passacarrer que anunciava el concert dels tres campanomòbils així com la III Trobada d'Escoles de Dansa.
Acabats els tocs i els balls, hi haguè un gran sopar popular, amb motiu de la cloenda del desè aniversario de la Colla de Campaners d'Ontinyent. Al finalitzar es realitzaren les corresponents mostres d'agraïments, entre les quals cal destacar a les distintes parròquies d'Ontinyent, a l'Ajuntament d'Ontinyent, a les colles de campaners i a una empresa de restauració de campanes, entre altres.
Cal destacar que les colles presents, d'Albaida, de l'Alqueria de la Comtessa, d'Ontinyent i de València formen totes part del Gremi de Campaners Valencians.
Francesc LLOP i BAYO
GREMI DE CAMPANERS VALENCIANS (07/11/2004)
![]() |
||
© LLOP i BAYO, Francesc (2004) © Campaners de la Catedral de València (2023) campaners@hotmail.com Actualització: 09-06-2023 |