Fragments de documents trobats en l'arxiu parroquial referits al campanar, les campanes i el rellotge de Sagra on es parla d'un rellotge i unes campanes desaparegudes en l'actualitat possiblement desaparegudes a la guerra civil, el document diu així:
"La obra de la torre de Sagra empezó en 1810 costeada de limosnas del pueblo, por el maestro D. Francisco Oltra dirigida y trabajada. En 1858 se concluyó la obra de dicha torre de limosnas voluntarias de los vecinos de Sagra, contribuyendo el vicario de la misma D Francisco José Server con algunas cantidades para su mas pronta conclusión.
Importe total: 6.475 reales".
"En el año del Señor de 1858 fue hecha la campana 2ª y colocada el mismo año por el fundidor Isidro Pallás de Barcelona, su importe total: 4.427 reales de limosnas de los vecinos y del vicario D. Francisco José Server".
"A finales del año 1858 se proyectó hacer un reloj público y a principios de 1859 fue colocado en la torre de la villa costeado de los fondos municipales su importe real: sobre 5.000 reales. El artifice D. Mauro Miro relojero vecino de Alcoy construyó y colocó dicho reloj..."
El document ens diu que el 1858 es va fer la segona campana la qual cosa significa que hi existia una anterior, podem suposar que aquestes dos campanes van ser foses per a fer munició durant la guerra salvant-se la de les hores del rellotge nou Maria Auxiliadora de 1929 i conservada en l'actualitat.
Del rellotge públic no hi ha cap mena de document aparent que diga que va passar amb ell, el que si podria ser es que les esferes foren d'aquesta època i es conservaren amb la construcció del nou rellotge.