| Vídeo | Per a baixar el vídeo | Autors de la documentació |
IB3 | Títol |
Les campanes de les esglésies de Menorca sonen pels malalts del coronavirus | Data |
18-03-2020 | Duració |
00:32 | Classe |
Festa menor | Notes |
Les campanes de les esglésies de Menorca han sonat avui migdia, al punt de les 12, com a mostra de solidaritat amb les persones contagiades pel Covid-19, amb els seus familiars, amb les persones que fan quarantena, i amb els malalts que veuen afectada la seva atenció per la prioritat de posar fi a la pandèmia. És una iniciativa del Bisbat de Menorca i la Conferència Episcopal Espanyola, per convidar la població a pregar per les persones en risc i els professionals que aquests dies fan feina per posar fi a la situació que vivim. | Vídeo normal | | ||
![]() |
||
© Campaners de la Catedral de València (2026) campanerscatedralvalencia@gmail.com Actualització: 22-06-2026 |
||