Basílica de Santa Maria del Pi - BARCELONA (CATALUNYA)


Després de la Guerra Civil, i amb els anys, es van anar electrificant moltes campanes, de manera que es lligaven amb ferros i martells per no poder-les moure.
Autor foto BORRÀS ABELLÓ, Jordi
Data foto 25-05-2020

  • Tornar cap enrere
  • Menu inicial CAMPANERS DE LA CATEDRAL DE VALÈNCIA
    Campaners de la Catedral de València
    © Campaners de la Catedral de València (2026)
    campanerscatedralvalencia@gmail.com
    Actualització: 23-06-2026

    Connectats: 91 Visitants: 91 Usuaris: 0