Inventari de campanes
Parròquia de la Mare de Déu del Niño Perdido - LES ALQUERIES / ALQUERÍAS DEL NIÑO PERDIDO (COMUNITAT VALENCIANA)
Referència 4530
Carrer Mossèn Juan Miralles, 9
12539 LES ALQUERIES / ALQUERÍAS DEL NIÑO PERDIDO
Referència 4530
Carrer Mossèn Juan Miralles, 9
12539 LES ALQUERIES / ALQUERÍAS DEL NIÑO PERDIDO


Data de construcció 1854-1856
Descripció Torre de planta quadrada amb dos cossos, situada junt a la façana principal. El primer cos no compta amb elements decoratius amb els cantons en rajola. El segon cos correspon amb el de les campanes, amb cuatre esfres per al rellotge baix de les finestres de les campanes. La decoració es limita a un parell de pilastres toscanes per cara. Remata el campanar una balustrada.
Protecció El temple té la condició de Bé de Rellevància Local segons la Disposició Addicional Quinta de la Llei 5/2007, de 9 de febrer, de la Generalitat, de modificació de la Llei 4/1998, d'11 de juny, del Patrimoni Cultural Valencià (DOCV Núm. 5.449 / 13.02.2007). En conseqüència les intervencions en les campanes han de ser comunicades a la Direcció General de Patrimoni Cultural i Museus adjuntant el projecte prèviament a l'inici dels treballs.
| Autor | Títol | Data | |
|---|---|---|---|
| GÓMEZ, Francisco (INDUSTRIAS MANCLÚS S. C. V.) | Restauración de las campanas de Nuestra Señora del Niño Perdido | 2010 | |
| LA PLANA AL DIA | Finaliza la restauración de las campanas de la iglesia de la localidad | 2010 |
Editor de la fitxa LLOP i BAYO, Francesc
Actualització 18-04-2022
| Localització | Campana | Fonedor | Any fosa | Diàmetre (en cm) | Pes |
|---|---|---|---|---|---|
| Sala de les campanes | Maria del Niño Perdido> (1) | 1940ca | 40.00 | 37 | |
| Sala de les campanes | Vicent (2) | MANCLÚS, SALVADOR | 1967 | 64.00 | 152 |
| Sala de les campanes | Mare de Déu del Niño Perdido (3) | MANCLÚS, SALVADOR | 1967 | 81.00 | 308 |
| Sala de les campanes | Manuel (4) | MANCLÚS, SALVADOR | 1967 | 102.00 | 614 |