
Avui hem fet sonar les campanes de Santa Maria. Tocades i voltejades manualment, com abans, com fa segles. Ben aviat tindreu vídeo.
Avui per primera vegada per al nostre grup, hem pogut fer sonar les campanes de Santa Maria per a anunciar el naixement de Jesús.
Així que avui estem especialment emocionats, i per això, volem dir a tots els alcoians, a tots els campaners, a tots els que ens llegiu.
¡¡¡BON NADAL!!!
![]() |
||
© facebook.com/campanersalcoi (2021) © Campaners de la Catedral de València (2026) campanerscatedralvalencia@gmail.com Actualització: 26-06-2026 |
||